Vanliga frågor
> Hur gör jag en beställning?
Skriv bara upp artikelnumret på varje plagg/ pryl du önskar köpa och mejla sedan över beställningen till lena@netkids.se . När vi mottagit din beställning skickar vi en bekräftelse med slutsumman du ska betala in på PlusGirokontot 1723816-3.
> Vilka betalningsalternativ finns det?
Betalningsalternativen är förskottsbetalning på vårt PlusGirokonto 1723816-3 eller betalning samtidigt du hämtar din beställning i Nacka på överenskommen tid.
> Vilka leveransalternativ finns det?
Kläderna skickas i en plastpåse med post eller du kan hämta upp din beställning i Nacka utanför Stockholm på överenskommen tid, så slipper du betala frakten.
> Vad kostar frakten?
Efter din beställning får du en bekräftelse och där uppger vi hur mycket frakten går på. Du kan även själv kolla med Posten vad frakten kommer att kosta.
> Har jag någon returrätt?
Tyvärr inte. Men vi skickar ej ut några dåliga plagg, de är noggrant genomgångna och utförlig information om kläderna finns intill varje plagg. Känner du dig osäker över något plagg är det bara att skicka ett mejl och fråga innan du gör din beställning.
> Vilka är ni bakom netkids.se?
Vi är en familj som shoppar väldigt mycket kläder till oss själva och barnen, vi hinner knappt använda alla fina kläder. Farmor och mormor köper också en hel del kläder till barnen. Istället för att slänga kläderna kom vi på denna idé. Familjen består av mamma Lena 36 år, pappa Kim 35 år, Philip född -03 och Linnéa född -05. Vi bor i ett parhus i Nacka och känner att vi måste göra oss av med kläder och prylar vi inte använder för det tar så mycket plats. I huvudsak är det barnens kläder vi säljer, men även vuxenkläder i bra skick, oftast aldrig använda. Barnprylar i massor har vi också hunnit köpa genom åren och vartefter barnen växer och vi inte behöver prylarna längre läggs det ut till försäljning.
|